Drømme du ikke kendte til
Når ’noget’ er uden for vores bevidsthedssfære, kan vi ikke agere på det. Bliver vi derimod bevidste, giver vi os selv muligheden for at handle ud fra en ny bevidsthed.
Vi kan øge bevidstheden ved at lytte til andre mennesker. Mennesker, der har erfaring og viden, som vi ikke selv besidder. Det handler ikke om ’rigtigt og forkert’, men om at kende muligheder og nuancer.
En historie fra det virkelige liv
For et par år tilbage fik vi en æske chokolade og et kort fra en familie, som vi var i gang med at bygge for. De sendte os en tanke og et tak for, at vi hjalp dem med at realisere deres boligdrømme – også dem de ikke vidste de havde. Det var ordene. De gav mening. Vi blev glade. Og taknemmelige.
Målet
’At realisere drømme som mennesker ikke ved, de har’. Dét er lige præcis det, vi gør! Vores overordnede mål er i dag formuleret med afsæt i det kort, vi modtog fra den familie.
Vi realiserer naturligvis også de drømme, som mennesker ved de har, men dér hvor vi skiller os ud og henter vores berettigelse, er der, hvor vores rådgivning får mennesker til at få øje på nye drømme, nye veje og nye måder at gøre tingene på.
Vi henter vores berettigelse, når mennesker vælger et produkt – et HJEM – som er anderledes, end de havde forestillet sig. En bolig som de bliver mere glade for, end hvis de ikke havde modtaget vores ekspertise. Der bringer vi værdi.
Opgaven
Formålet, med det du læser nu, er at få dig til at stille spørgsmål ved, om du vælger at være åben for at øge din bevidsthed. Du har nemlig et valg.
Er du klar over, at prisen på at bygge en bolig – på at skabe et nyt HJEM – ikke afhænger af, om du tager råd fra den ene eller den anden – men værdien af det endelige produkt, din bolig og din investering, afhænger i høj grad af netop det. Altså hvem du tager råd fra.
Vælg med omtanke
Vi lever af at skabe HJEM, at bygge huse – og teksten er skrevet med det in mente. Det er dog ikke et formål at få mange byggerier i det hele danske land. Vores strategi er nulvækst, og vi har de kunder, vi skal have. Det er det rigtige valg for os – og vi går i stedet op i at matche os og vores værdigrundlag med kunder og kundernes værdigrundlag.
Fokus her er i stedet på at få flest mulige danskere til at blive glade for deres valg. Glade for det HJEM de bygger. Fortryde mindst muligt. Det gør nemlig ondt helt inden i, når mennesker fortryder. Når noget kunne have været gjort bedre.
Optimale investeringer. Bevidste valg. Glade familier. Dét giver værdi – samlet set. Og dét er vores mission.